ads8361 - odmerene signaly

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Červenec 8 10:07:38 CEST 2008

Tak tady jsou ty prubehy:

analogove signaly zde:
http://cern.ch/belohrad/ads8361_analog_signals.pdf

C2 je vystup z kalibratoru mereny na zatezovacim odporu 50.77ohmu, tedy
zdroj proudu cca 740mA, nabezna hrana cca 20ns

M3 blede modra je mereni primo na referencnim pinu ADC, meritko 50mV/div!! a
NENI VIDET ZADNA ZMENA!

C4 zelena je pouze testovaci vystup ktery je kombinaci M1 a CONVST. Slouzi
pro debugovani abych vedel kdy v pulsu presne zacina
konverze hodnoty. Vsimnete si, ze signal je ustaleny MINIMALNE 18us PRED
VLASTNI KONVERZI

M1 okrova je prubeh signalu na B0+ (viz http://cern.ch/belohrad/scheeema.pdf
)

M2 vinove cervena je zoom signalu M1 v meritku 20mV/div. Vsimnete si, ze
signal se pohybuje +cca 25mV, takze o saturovani vstupu nemuze byt ani rec.
Napajeci napeti prevodniku je 5.278V (pro rypaly: zkousel jsem i jina,
mensi, presne 5V, _bez_ vlivu na hodnotu kterou dostanu po prevodu). Take si
vsimnete,ze pri prechodu prevodniku zpet do _sample modu_ dochazi k prevodu
naboje z meho 1nF kapacitoru do nyni znovu pripojeneho 15pF kapacitoru. Tim
dojde na vstupu ADC k poklesu napeti, ktery je ovsem dorovnan dobijenim pres
470R odpor. Dalsi samplovani nasleduje za 300ms.

Odmerene hodnoty: (pozn. meril jsem osciloskopem, krome C2 u ktereho byl
nejmensi rozsah 2V/div jsou vsechny ostatni signaly mereny na rozsahu
20mV/div, tedy relativni informace je v poradku):

Vc2 = -37.6V
Vref=2.492V
Vadc=4.275V

nactena hodnota z ADC je 0xE083
teoreticka hodnota pro 4.275V ma byt 0xDAE1
rozdil tech dvou dela 1441 binu, coz odpovida priblizne 109.9mV rozdilu (BIN
hodnota je o 109mV VETSI nez ma byt)

Co se tyce digitalni komunikace:
http://cern.ch/belohrad/ads8361_digital_signals.pdf

C2 a C4 signaly jsem tam nechal aby bylo videt vztahy techto signalu k
analogovym, tedy:

C1 = busy signal z ADC
C3 = datovy signal z ADC (zrovna nevim jestli je to B0 nebo A0, neni
relevantni pro nas problem)
M1 = convst
M2 = RD ktery je spojeny s convst
M3 = chip select
M4 = hodiny. hodinovy cyklus ma 150ns

kdo dojde na to kde je problem, tak u me ma flasku dobreho francouzskeho
vina.

d,.