ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Červenec 8 09:11:08 CEST 2008

Andrej,

   Neviem preco by mal mat iba pol rozsahu, ved pracuje od +Vref do
-Vref - cely rozsah prevodniku. Preco nezvolil iny typ prevodnika, ked
nepotrebuje merat diferencialne neviem, ale momentalne to uz ani nieje
relevantne. To na co som chcel vcera vecer poukazat (a ukazal som zle,
za co som dostal opravnene zaucho od Jana) je, ze ten signal nebude
2us po hrane signalu stabilny. Mozno postnu neake obrazocky ako bolo
slubene.

Slavo.