Jak spravne nakrimpovat VF konektor

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Červenec 8 08:55:55 CEST 2008

Diky Slavovi T. za nakresy od Amphenol - pouzil jsem spatna klicova
slova. To je to, co jsem si chtel precist/prohlidnout.

Balu:
Aha, takze v prvni rade je treba potrapit toho, kdo mi konektory prodal:)
Jedna se o SMA, kmitocet 100MHz. Konecne jsem se po ozeneni/hledani
bytu/stehovani zas dostal trochu k zabave a finisuju s DDSkou.

Diky obema,
Marek