OT: DLL nebo sw na praci s dig. podepsanymi PDF

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Červenec 8 08:54:38 CEST 2008

At 08:32 8.7.2008, RV wrote:
>Jen abych to upresnil, od toho sw potrebuji jen to aby mi vytahnul z
>PDFka ty informace, ktere si pak nasledne overim uz sam.
>
>Mam problem se totiz do toho PDF probojovat a vytahnout z nej neco
>rozumneho.
>
>Pripadne zda nekde neni k mani nejaka specifikace formatu PDF.

Specifikace je volna primo od Adobe a parsovani pdf je opravdu za trest
(been there, done that). Pokud chcete jen tahat info zevnitr, mozna na to
staci neco jako xpdf nebo podobny nastroj. Na praci se siframi a podpisy je
vice nez dostacujici OpenSSL, teoreticky by mohlo jit pouzit i ty MS
cryptography api, ale nikdy jsem to nezkousel.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.