OT: DLL nebo sw na praci s dig. podepsanymi PDF

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 8 08:32:02 CEST 2008

Jen abych to upresnil, od toho sw potrebuji jen to aby mi vytahnul z
PDFka ty informace, ktere si pak nasledne overim uz sam.

Mam problem se totiz do toho PDF probojovat a vytahnout z nej neco
rozumneho.

Pripadne zda nekde neni k mani nejaka specifikace formatu PDF.

Radek Vicek