Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červenec 8 07:18:26 CEST 2008

Ja ale reagoval na  poznamku kvuli limitaci... viz:

"...........hlucha nejsem, nastesti. Kdyz posloucham hudbu, tak chci,
aby hrala dobre, cili nevidim jediny duvod proc hnat zesilovac do limitace."

A co se tyce souseda -  podle toho co slysim  za zdi se da tezko
posoudit kvalita jeho nf soustavy.....