ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Červenec 8 06:43:15 CEST 2008

Slavo,

ex. BB nie su suplikanti, ktori by hodili na trh nejaky smejd.

On to hlavne musi zapojit podla obrazka c.1 variant a - kde si da common
voltage na oba vstupy, alebo b - diferencialne.

Ak si nakreslis ten obrazok,  tak vstup AIN+ ma referencovany voci GND
budiaceho operaku, AIN- ma cez VREF na GND. Takze ten vstup AIN vidi vlastne
impedanciu VREF, vystupnu impedanciu operaku v serii s tym filtracnym
clenom. Takze pripad z obrazka 1a ani b to zjavne asi nie je... A teraz si
tam daj ten jeho budiaci signal a pripoj este S-H co je spinana kapacita.

A teraz sa este pozri, ako to meria. Zjavne si osc. oprie o GND a pripoji
dalsiu impedanciu...

A este par poznamok ku konstrukcii. Preco tam nedal zapojenie operakov s
diferencialnym vystupom neviem, preco ma len pol rozsahu AD tiez nie.

A.

p.s.: Ked sa uz rozhodol pre statistiku, zjavne nehladal podmienky, kedy mu
to padne o 100mV a nesnazil sa to reprodukovat...