ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Červenec 7 23:52:59 CEST 2008

Ak sa vam chce este s tym hrat, skuste vyhodit ten filtracny 1n
kondenzator, pripadne miesto neho dat nieco mensie (100pF).
Urcite som kdesi urobil chybu, lebo mi vyslo, ze v case 2us po
nabezne hrane bude na delici R34/C186 cca 4.9V, co predstavuje
vasich pohresovanych 100mV, a sedi to prilis dobre aby to bola
pravda (teraz neuvazujem posun samplovania na 5us).

Slavo.