ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

dejfson dejfson@gmail.com
Pondělí Červenec 7 23:20:34 CEST 2008

dtto JW. To co tvrdis neodpovida realite. Na osciloskopu je reference bez
jakychkoliv zmen (mereno tim nejcitlivejsim
rozsahem 20mV/div). Navic jsem psal ze jsem zkousel i diferencialni buzeni
kde jsem Vref pouzil jako Vocm u OA,
buzeni ADC bylo plne diferencialni a zadna zmena se nekonala. Signaly maji
nabeznou hranu cca 1ns a nabezna hrana je
vzdalena cca 2-5us od samplovani.  Vzhledem k tomu ze se provadi samplovani
jednou za ~300ms, vsechny ty 15pF kapacitory se nabiji protoze k prechodu
sample do hold modu dochazi pouze pri CONVST pulsu. Pri tomto prechodu ze
sample do hold modu nedochazi na vstupu k zadnym fluktuacim. V okamziku kdy
se ukonci konverze a prevodnik prejde zpet do sample modu je mozne videt na
vstupnim signalu jak se dobiji to 1nF protoze doslo k vyrovnani napeti na
tom 15pF kondiku ktery byl v prubehu konverze odpojen.

zitra zkusim vystavit na web nejake obrazky
d.

Tudiz to co jsi napsal je mozna pravdive, nicmene irelevantni. Pokud by to
tak bylo,
stacilo by jednoduche mereni Vref a bylo by jasne o co jde.

Variantu s volnobeznymi hodinami jsem zatim nezkousel pac jsem se hral s
tema merenima.