ADMIN: Pro vsechny Re: ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Červenec 7 22:25:52 CEST 2008

Ja viem, ADMIN...

Mozes mi vsak povedat, co je na tom, ze som chcel aby nakreslil jeden
obrazok odvodeny zo svojej schemy a pozrel sa hned na prvy obrazok v
datasheete? Ak by to spravil a porovnal so svojou schemou tak na to pride...
Skus si to porovnat pre zaujimavost aj Ty.

A.

p.s. Aby som Ti usetril namahu oprel o REFERENCIU AIN-, takze ten signal je
sice posunty, co chcel, ale REFERENCIA nie je dostatocne tvrda. Ma tam
blokovacie kondy, odpory, S-H na cipe a parazity, co pri jeho 10-50ps
hranach urobi pekny zrejme netlmeny delic. Takze to posunutie musi urobit
inak, najlepsie tak ze AIN- bude oprete o GND. Toto som mu sice nenapisal
ale naznacil.

Viem som hulvat, dement a podobne... Nic si z toho ale nerobim.