ads7861 zkusenosti?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Červenec 7 19:36:02 CEST 2008

No pozri, mne sa proste nechce tych pat minut kreslit. Okrem toho David
nasiel tiez riesenie v nudzi, ktore mu staci, ked uz tiez nema tych pat
minut... Ak by ten obrazok nakreslil a poslal tak sme to mohli vydiskutovat.

Ja si do buducna zapamatam, ze takto sa to proste nezapaja. Aj ked aj to je
riesenie... Som rad, ze ste ma aj za moje dane zase nieco naucili.

A.