Spotreba AV recieveru a audio zesilovacu?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 7 19:06:39 CEST 2008

Jenže ty výkony jsou pro to, aby to zvládlo hrát přechodové děje při při
výkonech o řád menších a tudíž RMS úroveň o 2 řády menší.

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa@zirafoviny.cz>

    hlucha nejsem, nastesti. Kdyz posloucham hudbu, tak chci, aby hrala
dobre, cili nevidim jediny duvod proc hnat zesilovac do limitace. Tam se
pak kazdy chova jinak. Je urcite pravda, ze booster ke kytare osazeny
elektronkou bude znit jinak, nez tranzistorovy, ale zesilovac k
reproduktoru preci neni booster a ma jiny ucel.

    Stejne mne fascinuji silene vykony aparatur co maji lidi doma. A
kdyz to ten pod nami pusti, tak bych vrazdila, protoze mne to budi ze
spani a pak mi je spatne. To by melo byt zakazane :-((