ads7861 zkusenosti?

dejfson dejfson@gmail.com
Pondělí Červenec 7 18:33:31 CEST 2008

V mem pripade to nehraje roli. ADC sampluje v okamziku kdy vsechny
prechodove jevy odezni, signal ktery ADC vidi je konstantni minimalne po
dobu 2-5us pred a po samplovani, takze by to mela byt ciste staticka
zalezitost. Abych pravdu rekl, tak uz jsem to pustil k vode. Od pana Jancury
se toho moc nedozvim, no a ja uz proste nemam cas nad tim badat. Jenom tak
pro zajimavost, dneska jsem delal statistiku
vsech tech 11 karet, vsechny maji stejny problem s chybou zisku (usuzuji
tedy ze je to zalezitost spis s mym HW nez s prevodnikem), nicmene ta je
velmi dobre predikovatelna. pri full scale je odchylka zisku 2.35% +- 0.14%.
takze to vyresi vynasobeni konstantou. toz to je taky LHC rulez! ma
profesionalni cest je ted samozrejme v trapu, ovsem treba se Pan Jancura
nade mnou smiluje a milosrdne mi ukaze to zahadne schema (i treba tuzkou na
papir a oscanovane), ve kterem se tech 100mV ztraci. ja na to asi nedojdu
pac nejsem nic nez hloupy povl a na akademicke debaty nemam cas.

timto dekuji vsem za cenne komentare a rady a _KONCIM_ tento thread.

d.