Browser

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Červenec 7 16:26:19 CEST 2008

At 16:20 7.7.2008, =?iso-8859-2?B?VG9t4bkgS2++ZWx1aA==?= wrote:
>Mnì se tam nelíbí akorát potvrzování webù se self-signed certifikátama,
>který je opravdu debilní a nepøipadá mnì, ¾e by to nìjak zvý¹ilo bezpeènost.
>Jinak jak u¾ jsem psal, tak mám asi 15 pluginù a v¹echny fungujou,
>respektive za nevyvíjenej SwitchProxy Tool jsem musel najít náhradu...

Self-signed certifikat je jako zadnej certifikat, akorat zabezpecuje, ze
mezi mnou a protejskem nejdou data v plaintextu. Nezabezpecuje overeni
identity protistrany, proto je logicky, ze funguje v 'jinym rezimu' nez
plny podepsany certifikat.

(za sebe: FFox, protoze nic jineho mi neprijde jako realna alternativa {na
windows}).

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.