Nedavno diskutovana nabijecka BC-900, IPC-1, IC8800 apod.

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 7 12:28:40 CEST 2008

Naopak timhle nabijenim jsou vyhlaseny nabijece od BELu, ktere maji
povest spolehlivych nicitelu NiMH.

Nabijeni pulzujicim proudem s vybijecim s epouzivalo na olovo, ale zda
tam byl nejaky prinos (treba pro rozbiti krustalickeho sulfatu) to
opravdu nevim.

Radek Vicek