ICD2 klon

Jozo svk421@zoznam.sk
Pondělí Červenec 7 07:00:32 CEST 2008

> muze mi nekdo doporucit funkcni(odzkouseny) klon ICD2, jehoz navod na stvabu by byl uverejneny na internetu (vcetne zdrojovyych kodu)?
> Umoznuje tento take programovani novych PIC32?

Ked uz klon, je lepsie pouzit PicKit2. Su jednoduchsie a rychlejsie ako
ICD2. Ale treba si najst taky, co ma podporu 3V3 obvodov (niektore su
zjednodusene na 5V). Programovat PIC32 uz vie, debug nie. Mozno casom
pribudne. Ale na poriadnu robotu aj tak treba RealICE. Uz pri praci s
dsPIC je rychlost ladenia v porovnani s original ICD2 omnoho vyssia.

j.