ads7861 zkusenosti?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Sobota Červenec 5 17:00:47 CEST 2008

No dobre, tak som asi tresol sprostost. IMHO, akokolvek, ten
obvod ma diferencialne vstupy, aj ked zapojene ako
"nediferencialne", a pre spravnu cinnost potrebuje rovnaku
impedanciu zdroja pre oba. Netvrdim, ze to je pricina chyby
ktoru popisuju. Je to len a len akysi brainstorming, o ktory
predpokladam ze mali povodnym dotazom zaujem. Len tolko. Idem sa
dalej spolocensky znemoznovat inde.

Slavo.