TDS220 dotaz

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Pátek Červenec 4 11:13:33 CEST 2008

Výrobci zkusím napsat, ale už jsem vyguglil, že samotnou vybojku nedodava, jen cely LCD modul.
Cena pak bude asi uplne jinde, zatim mam ten jas dostatecny, jen proste klesa umerne s zahratim teka.
A taky dost mozna, pokud bych chtel koupit samotny modul, tak mi jej vyrobce neproda, ale jen
nabidne opravu ( a zname to.. odkrytovani/zakrytovani 500eur). Podobny problem jsem mel s naslouchadlem widex, výrobce (zastoupeni) mi prodalo dil az po protekcni intervenci... pritom se jednalo o vicemene o konstrukcni
chybu vyrobku.
Kazdopadne chtel bych si koupit vybojku nahradni - do rezervy, asi neoriginalni, musim najit nejaky shop
s cca 10cm CCFL.

Karel