TDS220 dotaz

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Červenec 4 10:56:24 CEST 2008

pochopil jste to tak, ze u tech lepsich osciloskopu se to tak dela. u techle
se to tak nedela protoze jsou to vybehove typy :) obcas se nejaky v
kontejneru da najit. pred cca 3 tydny jsme nasli v kontejneru lcd monitor
ktery mel uplne stejnou zavadu. stacilo opravit tu pojistku a dal funguje.
samozrejme se ale musi pocitat s tim ze dlouho nevydrzi a ze kontrast stoji
za prd.

nevim jestli tu vybojku koupite samostatne. je to dost nepravdepodobne.
poslal bych dopis vyrobci at vam napise za kolik ten lcd proda evt. kde se
da koupit.

d.