[OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

Pavel Krafčík hw@pjk.cz
Pátek Červenec 4 09:44:55 CEST 2008

Dobrý den,

když jsem si kdysi před lety přinesl domů 17" LCD Eizo, chyběl mi DVI
kabel, byl tam jen VGA. Vyladil jsem si obraz přes VGA jak to nejlíp
šlo. Po přepojení na DVI jsem teprve viděl, co Eizo dokáže. Grafika byla
Matrox Millenium 550, žádný křáp. Takže je možné vidět rozdíl v obraze
při použití VGA a DVI připojení.

Pavel Krafčík