[OT] 24" LCD Samsung 245T - vyplati se S-PVA?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červenec 4 08:49:58 CEST 2008

> Toto hadam nemyslite vazne. Iba ak by ste nemali DVI, a naopak VGA kabel k CRT by bol lepsi, ako k LCD. Ale vseobecne LCD prevadzkovat cez VGA je nezmysel. V tejto konfere to snad nie je potrebne vysvetlovat.

Dovolil bych si mírně nesouhlasit, v práci používám LCD 19" (Dell)
připojený k notebooku (taky Dell) přes VGA. Obraz se mi zdá perfektní,
nevím co by na těch písmenkách mělo bejt písmenkovatější přes DVI.
Možnost porovnat to nemám, protože notebook má jen VGA a dokinu mi k
němu firma nedala.

Čitelnost písma s 5 pixely na výšku je snad daná velikostí pixelu a ne
rozhraním (DVI vs. VGA).

Naproti tomu doma mám obyčejný LCD Acer 17", připojený přes nějaký
obyčejný VGA kabel Belkin za 89 korun a na displeji jsou pozorovatelné
slabé duchy. Přisuzuju to částečně tomu kabelu, ty duchy by tam byly i
na CRT. Navíc jsem to ještě prohnal přes dataswitch (takový ten
mechanický) pro přepínání na dva počítače. Ale neni to tak hrozný,
koukat se na to dá.

S většími monitory nemám zkušenost, tak beru, že tam nejspíš je rozdíl
mezi DVI a VGA. Ale u toho co mám v práci na stole, o tom pochybuju.

P.K.