Program na delani stitku pro ruckove pristroje

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 3 15:48:49 CEST 2008

Ještě mě napadá si stáhnout nějaký klon Autocadu a udělat to v něm.
Asi to nebude úplně nejpohodlnější (osobně Autocad přímo nesnáším) ale
dá se v něm nakreslit prakticky cokoliv.

Aleš Procháska