Program na delani stitku pro ruckove pristroje

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Červenec 3 15:38:27 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    na tom programu je divne ovladani. Ikdyz to je vec nazoru. Jde to
docela si zvyknout. Co mi ALE opravdu vadi je samovolne posunovani textu
po stitku. A take ne zcela korektne fungujici "zvyrazneni" protoze se mi
objevilo az po dalsim spusteni programu. A stejne se pak nevytisklo. Ten
nemecky program vypada dobre, ale jeho cena je dosti znacna.

    Asi nezbude nic jineho, nez to jeste zkusit s tim METERem a pak se
rozhodnu jestli jej koupim nebo ne. Necini mi potize koupit program, ale
stve mne, kdyz zlobi.

    Dekuji za reakce, jak vidim, nic lepsiho vlastne neni.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz