QFN pouzdro na pcb

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 3 12:45:23 CEST 2008

Prý se na to používá tento postup:
Nožičky se pájí tak, že se udělá velká kapka cínu a ta se střídavě
jakoby navalí na pouzdro a zase zpět a po čase se pouzdro prohřeje a
udělá se tam spoj. Při slušně vyrobené desce nehrozí, že by se slilo.
Ten prostředek se pájí tak, že se tam udělá co největší díra a do ty se
strčí pájka a až se to prohřeje tak se přidá cín a opět se to slije
(cín, pouzdro a prokovka).

To jsem ale jen slyšel a nikdy nezkoušel, ale IMO by to takhle mělo jít.
S horkým vzduchem by to šlo i jednodušeji, ale takhle by měla stačit i
mikropájka.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |