Spodni predehrev jak na nej?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 3 11:42:58 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 3.7.2008 od zoodiskus@vol.cz:

> Jde mi typicky o to jakou teplotu na nem nejcasteji nastavit?

Aby to prohralo desku na pozadovanou teplotu pro predehrev dle
katalogovych listu pouzitych soucastek - podle pajeciho profilu.

> Jakou teplotu nastavit pokud ohrivam neco v cem je na spodni strane
> nejaky bezny elit?

Bezny elit nevim co je, ale pokud snad nejaky elektrolyticky
kondenzator, tak pak tak, aby neupadl, pokud snad tantalovy
konfenzator, tak aby neupadl ani nezcernal.

> Podobne plastove konektory a ruzna SMD tlacitka, jakou teplotu jeste
> bezpecne snesou?

Podle katalogovych listu danych soucastek. Pokud jsou pro pajeni
pretavenim, pak snesou teplotu pretaveni, pokud nejsou pro pajeni
pretavenim, pak daleko nizsi.

> Co paskove vodice na plastovem zaklade?

No ty pretaveni nesnesou, takze nizsi teplota. Ale ty se obvykle
vytahuji, s nimi se nepaji.

> Ptam se protoze napriklad jsme jiz vzdal pajeni joysticku do mobilu
> SE pomoci horkovzduchu, nevim proc, ale proste jo horkovzduchem driv
> utavim nez pritavim :-)

Ne vsechny soucastky jsou urcene pro pajeni pretavenim, nektere se
musi pajet pajeckou. No a take zalezi, jakou teplotu na to kdo a jak
funi, samozrejme.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem