Spodni predehrev jak na nej?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 3 11:19:54 CEST 2008

Zkuste prohledat archív, už to tu běželo několikrát.
Pokud si vzpomínám hovořilo se o cca 150stC. Sám to nepoužívám, takže
nemohu přispět lépe.

Tomáš

zvc> Nechce se mi verit, ze nikdo nepouziva spodni predehrev a dovoluji si
zvc> zopakovat dotaz

zvc> Nepodelite se o zkusenosti?
zvc> Jde mi typicky o to jakou teplotu na nem nejcasteji nastavit?
zvc> Jakou teplotu nastavit pokud ohrivam neco v cem je na spodni strane nejaky
zvc> bezny elit?
zvc> Podobne plastove konektory a ruzna SMD tlacitka, jakou teplotu jeste
zvc> bezpecne snesou?
zvc> Co paskove vodice na plastovem zaklade?

zvc> Ptam se protoze napriklad jsme jiz vzdal pajeni joysticku do mobilu SE
zvc> pomoci horkovzduchu, nevim proc, ale proste jo horkovzduchem driv utavim
zvc> nez pritavim
zvc> Tak to praktikuji tak, ze horkovzduchem odpajim a osazuji mikropajkou,
zvc> 4 piny zas az takovy problem nejsou.