omluva

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Červenec 3 06:13:31 CEST 2008

A jak se Vam podarilo ten ovladac aktivovat a zavest do systemu ? Prece se
neco potvrzovat muselo ... Jinak pokud teda nepouzival k odesilani outlook
tak by ho mel zase zachytiti firewall , ze se neco snazi komunikovat s
internetem ne ?

Ja prave razim nazor , ze antivir pri dodrzeni par zasad netreba , ale mit
dobre nastaveny firewall , ktery vsechny pokusy o komunikaci s vnejskem
nepovolenym aplikacim odchyti cimz na sebe upozorni a clovek muze kouknout
coze mu to loupe pernicek .

Pro zajimavost se to dela tak , ze se vytvori radoby eroticke stranky no a
udela se treba nahled videa jako ze je ve "flashi" kdyz kliknete na tlacitko
play tak vam vybehne , ze je potreba stahnout nejaky kodek nebo treba
aktivex komponentu(explorer) no a je to kratkej exe soubor a po spusteni uz
je tam :)

snehulak