pajeni BGA

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červenec 2 18:18:17 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 2.7.2008 od Jiri Bezstarosti:

> Nebudes tomu mozna verit, ale kdyz jsem se narodil, neumel jsem
> vubec nic a musel jsem se dost veci naucit, dokonce i nepocuravat
> se. Uz to umim, ale treba to na stari zase zapomenu ;))).

No ja to taky nemyslel tak, ze to kazdy hned umi, ale ze TQFP zapaji
uplne kazdy v tom smyslu, ze se to da velmi rychle naucit a neznicit
ani ten prvni obvod. Zatimco s BGA je zasadni problem uz jen
prekontrolovat, jestli se to povedlo nebo ne.

PS: Jinak ja kdyz jsem se narodil, neco malo uz jsem umel. Neni
pravda, ze clovek neumi vubec nic, jsou veci, ktere umi a neni potreba
se je ucit :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem