TME

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červenec 2 17:51:35 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 2.7.2008 od Radek Sztwiorok:

> Jelikoz mi Petre jeste tva odpoved neprisla tak to prilepim sem.

Ufff, tak jak vis, ze se na to ptam? :-)

> Ano privezlo to GP. Dej na GP do vyhledavani baliku vnitrostatni c
> 07090594544 .Jen koukam ze si pridali dorucili to az tesne pred
> druhou.

No jo, oni to jeste ten samy den vecer odeslali. To je zajimave. Tak
to v podstate kdybych si v TME objednaval pres tebe, ze bys tomu
chlapikovi rekl, at to hned preposle ke me, tak bych to mel rychleji
nez primo z TME :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem