pajeni BGA

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 2 15:11:09 CEST 2008

Je to presne tak. V praci jsem priste, uz poucen, sel nechat vymenit
integrac, potreboval jsem novejsi revizi toho integrace na prototypu,
starsi revize mela otresnou chybu i kdyz ta novejsi ji pak mela taky
;))), ale mezi tim jsem se to ucil udelat i sam. Dnes nemam problem s
SMD pouzdry s rozteci vyvodu 0.5mm a zvladnu si pro to v casove nouzi
udelat i plosnak svepomoci, treba pro rychle vyzkouseni. Kdybych to
nezkousel, jiste bych to neumel. Ale kdybych se misto toho ucil neco
jineho, mozna by mi to vydelalo mnohem vic ;).

--
Jiri Bezstarosti