GSM antena na PCB

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červenec 2 14:26:13 CEST 2008

No já mám starý errortelácký GSM modem 900/1800 do PCMCIA, kde něco takového
je, tloušťka PCB cca 0,35mm, 300dpi, z druhé strany nic není, jen ve
vzdálenosti 2-3mm je plastový kryt tl. 1mm. To co vidíte je horní strana

----- Original Message -----
From: "Rosko, Peter" <Peter.Rosko@siemens.com>

da sa jednoducho spravit GSM antena na PCB, obycajnom FR4?

trochu som guglil, ale nic som nevyguglil, jedine pekny obrazok
http://www.olimex.com/dev/avr-gsm.html

pozeram po konkurencii a vsetci pouzivaju externe anteny, je to sice
schodne riesenie ale mechanicky by sa mi viacej pacila antena na PCB.

je sanca, ze ked nieco niekde okopirujem (fuj, hanba) tak mi o pojde na
prvy krat ?