pajeni BGA

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 2 13:19:02 CEST 2008

Jsem zastancem ruznych bastlirskych metod, ale tady bych ty penize za to
radeji dal, specialne, pokud integrac stoji vic, nez to pripajeni ;).
Kdysi se mi nechtelo jit si nechat vymenit integrac za 300 a dopadlo to
presne tak, ze jsem se nadrel jak vul a vysledkem byl jeden kus v haji.
Byl to tehdy jen obycejny TQFP, ale neumel jsem to. Kdybych si zasel to
nechat udelat, udelal bych si prochazku, pockal s cigarkem v hube a
vysledek by byl perfektni.

--
Jiri Bezstarosti