Jak na aux vstup u autoradia

Martin Hanek martin.hanek@hp7-pool.centrum.cz
Středa Červenec 2 10:35:51 CEST 2008

Pouzil jsem toto:
+ 2GB SD kartu. Dohromady to vyslo na cca 380 Kc. Je pravda, ze ta
kvalita by mohla byt lepsi, ale hraje to slusne vcetne basu. Radio mi to
zatim nerusilo, ntrefil jsem se do silneho vysilace a slabe to prehlusi.
Hlavne to bylo rychle a bez uprav. Mam taky original radio Ford a
nechtelo se mi kupovat jine.

Martin Hanek