OT: ING Konto

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červenec 2 10:03:58 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 2.7.2008 od David Mensik:

> Nekolikanasobne odmitnuti písemných zmen na zaklade neuznani
> podpisového vzoru.

Takze se neumis podepsat. To davas za vinu bance? Tak si zavolej sveho
poradce, pred nim to podepises, on tam napise cislo tve obcanky a
prida svuj podpis, ze jsi to opravdu podepsal ty. A je to.

> Ja se uz proste neumim podepsat. Jsem programátor, vsechno delam na
> kompu, dopis jsem rukou nepsal ani nepamatuju.

Ja jsem taky programator, taky vsechno delam na pocitaci a presto se
podepsat umim. Treba kdyz platim kartou a nemaji to na PIN. Tak si
obcas od pocitace odpocin a trenuj podpis. Bude se ti to jiste hodit.

> Proc mit ING konto se stupidnim "papirovym ovladanim", když muzu mit
> za stejnou cenu mBank konto s lepsimi moznosti a v podstate stejnym
> urokem? Nebo třeba FIO konto?

Vsak si muzes vybrat, co potrebujes. O tom neni zadna diskuse. Ale
neznamena to, ze to papirove ovladani je stupidni. To totiz neni zadne
ovladani, to je pouze zmena. Neni duvod, proc by nemohla byt papirova.

Toto je vec, ktera se nedeje casto. Sporici ucet je na odkladani
penez, musis mit transakcni ucet (nebo nekolik transakcnich uctu), kam
si prenize presouvas, kdyz potrebujes. Je jasne, ze tyto ucty nemenis
kazdy druhy den. Zridis si nekde ucet a mas ho tam. Kdyz se rozhodnes
ucet zmenit, nic ti nebrani si ty penize na ten puvodni ucet prevest
pred jeho zrusenim, trva to jeden den, a nebo proste pak par dni
pockat, nez si transakcni ucet zmenis. Vzdyt ty penize tam mas na
sporeni a ne na to, abys je rychle soupal sem a tam, takove zdrzeni
neni zadna tragedie.

Bezne ovladani ING konta se deje po internetu nebo telefonicky,
komfortne, navic muzes primo pres internetove bankovnictvi investovat,
tj. presouvat penize z ING konta do ING fondu.

> Ne, proste firma, která vsechno resi přes papir a trva ji to třeba
> tyden, to ne.

Nepises vubec pravdu. Neresi pres papir VSECHNO, ale pouze zasadni
zmeny v nastaveni uctu - zmeny transakcnich uctu. To je sakra rozdil.

> Ta doba uz minula.

Ta doba ani zdaleka nepominula a jeste dlouho nepomine.

> Papir resim jen se statem (dane, DPH apod.)

Vidis, ja zase se statem vse resim elektronicky (dane, DPH apod.), ale
je spousta jinych veci, ktere resim normalne papirem.

> P.S. Perlicka v prihlasovani k ING kontu - TRI udaje - cislo
> klienta, pin a heslo. Vysvetli mi někdo proc tri udaje, když vetsina
> bank ma Internetbanking prihlasovani pouze se dvemi udaji (jmeno,
> heslo)?

Snad dvema, ne? Co je na tom za perlicku? Jsou tri, no.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz