OT: ING Konto vs. podielove fondy

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Červenec 2 06:57:24 CEST 2008

Ahoj,

no ja som obycajny smrtelnik a hrat v triede J&T, na to akosi nemam... Takze
mi neostane nic ine len sa spolahnut na tych 3.5%. Alebo je este moznost
podielove fondy. Mate niekto prosim nejake skusenosti aj s tymto? Hlavne ma
zaujimaju tie v SK, potom poplatky a relativna uspesnost takehoto investovania.

A.