OT: Re: OT: ING Konto

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červenec 2 00:12:06 CEST 2008

--- On Tue, 7/1/08, jan.kuba <honza.kuba@gmail.com> wrote:

> Naprosty souhlas, s tim  papirovym blazincem u ING. Ja
> odesel od KB  k
> Mbank a pak jsem cekal 14 dni na to , az se vyridi
> korespondence kvuli
> zmene uctu  u ING ( ucet  kam mohu z ING  penize posilat) A
> to nepocitam
> penize za dva doprucene dopisy a  vopruz na poste.

No nerozumiem. Akoze na co ste cakali? Kym Vam zmenia ucet? 14 dni? A Vy mate sporiace konto na to, aby ste odtial kazde 2 tyzdne vyberali peniaze aj pri zmene banky s beznym uctom? Tak ste si mali potrebnu sumu previest pred zmenou.
Podla mna je tu nepochopenie sporiaceho uctu. Mate to bez poplatkov, s urokom vyssim ako na beznom ucte, nie ste viazany tym, kde mate mat bezne ucty (dokonca 3, Vy sa stazujete na jeden). Ze si ucty nezmenite cez IB? No to je len dobre, nemusite sa obavat zneuzitia.
Tiez nechapem slovne spojenie "vopruz na poste". Akoze podat doporuceny list je problem?

Esteze je sloboda vyberu, komu sa co paci, to si zriadi/zalozi/vyberie/atd... Ja si teda citam zmluvy a podmienky pred podpisom a alebo suhlasim a podpisem, alebo nesuhlasim a nepodpisem a potom nenadavam.

miro