OT: ING Konto

Milan Horák konference@stranger.name
Úterý Červenec 1 14:22:11 CEST 2008

Nechci se Vás dotknout, ale jste už dost starý na to, abyste si uvědomil,
že to, že má u Vás asi ne jeden vroubek, tu už vědí všichni a dlouho a
neustálým omíláním tohoto faktu této konferenci nijak neprospíváte a jen se
dostáváte do otáček, což neprospívá zase Vám.

A rád bych, aby toto byl můj poslední příspěvek k Vašemu vztahu s panem
Bezstarosti.

Milan