OT: ING Konto

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červenec 1 13:24:21 CEST 2008

Kolik ze je ta inflace ? Tak proc si mam davat prachy do banky v
mnozstvi jinem, nez je aktualne nutne ?

Pokud to nekdo fakt nechape, kolik si za objem penez, ktere mate v bance
koupite chleba ted ? A kdyz Vam k tomu pridaji ty uroky, myslite ze
pristi rok si za ty penize i s temi uroky koupite chleba alespon stejne
? Zaplat panbuh, pokud ano. Ale proc mam tedy tak blbe nekomu pujcovat
penize ? Vam je takhle nekdo pujci, pokud to nebude superkamos a nebo
pribuzny ?

--
Jiri Bezstarosti