Hleda

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Červenec 1 07:27:42 CEST 2008

Jak jsem jiz psal CP-2 na tech strankach obsahuje verzi (firmware) s
diskriminaci zeleza, takze zelezo si muzete zamaskovat. Nic neni
idealni, takze i s maskovanim, se Vam nejspis bude jevit velky kovovy
predmet jako barva, nicmene maly srot to odchyti dobre. Viz fotografie
na tech strankach.
Obecne plati, ze je na kazdem, jestli zvoli balancni detektor, popr.
pulsni - znam zastance obou techto taboru a kazdy rika neco jineho. Mne
osobne zaujal ten CP-2 svou jednoduchosti konstrukce, firmwarem ke
stazeni zdarma a nenarocnosti naladeni. Oproti tomu, ten Vami zminovany
BABY detektor mne tehdy prisel krapet slozitejsi.

Pro pana Lukese : Pokud do te stavby CP-2 pujdete, dejte vedet, jak jste
dopadl - treba si ho nekdy (az budu met vic casu) taky postavim... :-)

Martin.