Nechce nekdo samopajitelny drat ?

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Červenec 1 00:00:30 CEST 2008

Rekl bych ze vic nez nesekl. Dohledal jsem stary mail z Cuprum a psali
mi ze pro 0,2m pocitaji 1000 m = 0,292 kg a jeste par technickych
informaci :

Drát je podle normy IEC 317-51, tepl.třída 180 C, průrazné napětí při norm.
teplotě více jak 2,4 kV.
Tloušťka 0,10 max. 0,117, 0,20 max. 0,226, 0,60 max. 0,649.

Kupoval jsem od nich 1kg a rekl jsem si navic ze to chci ve trech
ruznych prumerech a nikdo s tim nemel problem. Premotavani je vazne na
stroj a pri tech cenach co maji to nestoji za tu namahu (muj nazor) ...
Bohuzel nemam v mailu cenu, ale myslim ze to bylo i pri takovemhle
vymrzovani nekde okolo 300.

Tosa