ISP programator

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Leden 31 22:59:44 CET 2008

Zdravim,

ak dovolite, budem reagovat...

> T51prog je discontinued asi rok a pul. Obvody nejsou od te doby doplnovane.
ano, T51prog je discontinued, ale urcite su nove obvody
pridavane. Novy obvod nieje doplneny iba v pripade, ak ho nieje
mozne priamo podporovat danym HW programatoru.
Co sa tyka dlzky podpory, prosim pozrite na stranku
http://www.elnec.sk/sk/products/discontinued-products/
kde u programatoru PREPROM-02 uvidite ukoncenie vyroby 07/1998 a
podpora konci az 08/2008, co je desat rokov. Myslim, ze ostatne
programatory na tom nebudu omnoho horsie. Ak to porovnate s
inymi vyrobcami a alebo vyrobkami, tak ak mate TV prijimac, tak
vecsina vyrobcov sa k nemu neprizna uz aj po roku.

> Upgrade na ISP opravdu necekam. :-) Ale pokud umi nektere starsi ATtiny,
> tak by rozsireni o novejsi nebylo od veci.
Celkom nerozumiem, ISP predsa na Vasom T51prog mate:
http://www.elnec.sk/products/device-programmers/t51prog/
Ak ma pamet neklame, tak nepodporovane su iba niektore nove
obvody ATtiny24/44/84, nakolko sa Atmel rozhodol pre take
rozmiestnenie pinov...

S pozdravom,
Slavomir Tomascik
www.elnec.com