ISP programator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Leden 31 21:27:41 CET 2008

>Vzhledem k cene je to az krajni varianta. :-(
>
>Jeden T51prog (krome nekolika dalsich vasich vyrobku) uz mam a nerad
>bych si zase koupil neco, co za cca 2 roky prestanete podporovat. To

Nerozumiem. Pokial viem, T51 nie je vyrabany ale je podporovany a nove obvody su pre neho doplnane. Mate nejaku inu skusenost?

Je pravda ze T51 nema ISP, ale to predsa nemal ani ked ste ho kupovali, a nemyslim si ze je realne od vyrobcu ocakavat upgrade hardwaru.

>radeji venuji trochu casu te analyze a koupim neco jednodussiho, co ma
>dosptupne schema a co si budu schopny v krajnim pripade naprogramovat.

Mno, som ochotny sa stavit, ze ak si trebars ten Risom spomenuty bazmeg kupite ci postavite, a v buducnosti - povedzme prave o 2 roky - budete chciet programovat nejaky obvod ktory v tom case nebude uz povodnym autorom zapracovany, tak si ho budete MUSIET naprogramovat.

To je prave ta dvojsecnost open source.

Tak ak programovat tie '51 viete, preco si ho nenapisete sam, aspon sa v nom budete vediet zorientovat a pridate si sam obvody ake chcete. Ak to budete robit len sam pre seba t.j. nebudete tomu chciet dat nejaky luxus ovladania, tak je to lahke.

Nechcem vas od bazmegu nijako odradzovat, len upozornujem na plusy a minusy.

wek