ISP programator

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Leden 31 20:52:12 CET 2008

>Podla mna autor naprogramoval to, co on sam pouziva. Ako sam pise, "If
>there is any need für other controllers of the AT89 family, just contact
>me.".

A to je ten problem.
U BiProgu je vsetko naprogramovane, nove cipy sa pridavaju tak ze napises XML subor v ktorom sa popise viacmenej len to kolko ma dany derivat pamate. Samozrejme za predpokladu, ze Atmel nepride s nejakym dalsim prekvapenim.

Ani ta win aplikacia nevyzera bohvieako. O ano, pekna je, o tom potom; ale uprimne, ja sa na peknost aplikacie mozem zvysoka vy***, potrebujem vediet, co to robi, ako to robi, preco to robi atd.

Nevravim ze je to zle; ale od dobreho to ma este dost daleko.

>Myslim si, ze v principe sa moze s typ naprogramovat hocico s ISP. Len
>to musi niekto naprogramovat.

Presne tak. A to je prave kamen urazu.

Nejako sme si zvykli na slova "ved to je uz len naprogramovat" (aby som bol moderny, "uz sa to len nakodi"). Pritom hadam kazdy z nas vie, ze to slovko "len" je tam uplne, ale uplne mimo.

>Ja vidim vyhodu v tom, ze budem mat len jeden baz...
>(http://www.gentleman.cz/archiv/05/0527.htm) programator na vela roznych
>veci. (http://www.embedded-projects.net/index.php?page_id=168)

Garantujem Ti, ze ak chces mat volnu ruku a hlavu, tak takyto bazmeg Ti dlho stacit nebude. Napriklad, ver mi, nenavidim ich, ale uz som nejaky ten PIC programoval (aj ked to bolo chvalabohu davno :-) ).

wek