zdroj pro LED

Čtvrtek Leden 31 20:38:27 CET 2008

Predmet vam tam chybel, tak jsem ho dopsal

Nepisete jaky chcete vykon. Kdyz chcete male trafo s velkou ucinnosti, kupte
si toroid pro halogenky 20 nebo 50W. Meril a pocital jsem prubeh ucinnosti a
dal jsem to sem
http://vaelektronik.cz/fotky/trafo50.xls
http://vaelektronik.cz/fotky/trafo20.xls
Nejvetsi ucinnost ma cca pri polovicnim vykonu, uz od 5W je dobre
pouzitelne.

Andel

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 31, 2008 5:20 PM

Dobry den,

ked sa tu preberaju menice, viete poradit/doporucit zapojenie step-down
menica zo sietoveho napatia na povedzme 3,5..12V/5-10W? To napatie
myslim pevne nastavitelne v cca takom rozsahu. Podmienkou je, aby bol
vystup galvanicky oddeleny, t.j. trafko. Pouzitie je predbezne pre
biele LED :-)

Celkom vyhovuju spinane nabijacky k mobilom, ale rad by som nieco
opakovatelne a s tym, ze vystupne napatie si navrhnem vopred a nemusim
patrat, co v nabijacke prihnut. Navyse niektore ani spatnu vazbu
nemaju..

Kvoli tej opakovatelnosti a aj dostupnosti som hladal hotove trafka,
nasiel som napr. taketo (maju aj s jednym hlavnym sekundarom, ale bez
datasheetu):
http://www.sos.sk/a_info/resource/a/pdf/myrra74000.pdf
Priamo tam je doporuceny IO TOP242. No preco nie, ale ak by mal niekto
nejaky dalsi tip, privitam. IO nie je podmienkou, menic moze byt aj
tranzistorovy.

Vdaka,
miro

PS: male sietove trafko je istota, len sa mi nepaci nizka ucinnost.