Menic 230V/3,5-12V, 5-10W

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Leden 31 17:23:49 CET 2008

Pardon, uslo mi to bez subjectu..

 Dobry den,

 ked sa tu preberaju menice, viete poradit/doporucit zapojenie
 step-down
 menica zo sietoveho napatia na povedzme 3,5..12V/5-10W? To napatie
 myslim pevne nastavitelne v cca takom rozsahu. Podmienkou je, aby bol
 vystup galvanicky oddeleny, t.j. trafko. Pouzitie je predbezne pre
 biele LED :-)

 Celkom vyhovuju spinane nabijacky k mobilom, ale rad by som nieco
 opakovatelne a s tym, ze vystupne napatie si navrhnem vopred a
 nemusim
 patrat, co v nabijacke prihnut. Navyse niektore ani spatnu vazbu
 nemaju..

 Kvoli tej opakovatelnosti a aj dostupnosti som hladal hotove trafka,
 nasiel som napr. taketo (maju aj s jednym hlavnym sekundarom, ale bez
 datasheetu):
 http://www.sos.sk/a_info/resource/a/pdf/myrra74000.pdf
 Priamo tam je doporuceny IO TOP242. No preco nie, ale ak by mal
 niekto
 nejaky dalsi tip, privitam. IO nie je podmienkou, menic moze byt aj
 tranzistorovy.

 Vdaka,
 miro

 PS: male sietove trafko je istota, len sa mi nepaci nizka ucinnost.

Looking for last minute shopping deals?
Find them fast with Yahoo! Search.  http://tools.search.yahoo.com/newsearch/category.php?category=shopping