HW - barevna laserovka

Tomáš Mazouch mazouch@ica.cz
Čtvrtek Leden 31 15:58:38 CET 2008

Pavel Novotny napsal(a):
> Pokud se u 5l ci 6l podivate tam kam se strka papir uvidite ve prostred
> plastovy dil na kterem je zretelne videt separacni podlozka, tmavy plast tak
> 40x10mm(je nalepen a lze ho odtrhnout). Podlozku staci nahradit necim jinym,
> treba  korkovou destickou, a je po problemu.

S timhle opatrne. Tato rada uz tu pred nejakou dobou sla a tak jsem to
(jakozto majitel blbnouci 5L) zkusil.
K zaveru jsem uz zvladal rozborku/sborku v neuveritelnem case a potme
:-). Problem byl v tom, ze korek nemel spravnou tlousku a hrubost, tak
jsem brousil a brousil... Bud to nepodavalo vubec (papiry se hranami
zachytily za nerovnosti korku), nebo to bralo bez omezeni (kdyz to bylo
moc ohlazeny). Nakonec jsem to "naladil" do jakztakz puvodniho stavu a
tiskarna se proste krmi po jednotlivych listech.

Kdyz uz se tu probira tenhle OT...nemate nekdo pro tuto tiskarnu "rukav"
do pece? Mam v nem vypalenou dirku a svini to. Zvlast pri tisku predloh
na plosnaky se musi programu vysvetlit, ze se NEMA snazit za kazdou cenu
obrazek vycentrovat, ale ma ho narvat nekam na kraj.

  TomM