HW - barevna laserovka

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Leden 31 15:26:03 CET 2008

S temi kity mate pravdu,ale radu let je HP nabízel i kdyz v CR nikterak
intenzivne,  fyzicky chodili od nekud ze zahranici.
Zadny alchymisticky postup netreba objevovat problem je v separacni
podlozce, ktera je udelana z blbeho materialu, ktery v case tvrdne, krehne a
zmensuje svuj objem.
Pokud se u 5l ci 6l podivate tam kam se strka papir uvidite ve prostred
plastovy dil na kterem je zretelne videt separacni podlozka, tmavy plast tak
40x10mm(je nalepen a lze ho odtrhnout). Podlozku staci nahradit necim jinym,
treba  korkovou destickou, a je po problemu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Krafčík
Sent: Thursday, January 31, 2008 11:31 AM
To: HW-news
Subject: Re: HW - barevna laserovka

Dobrý den,

repair kit už několik let v Čechách není (nebo ho HP zapírá)a po opravě
se stejné problémy opakovaly za zlomek času, který vydržely původní
díly. Měl jsem takový pocit, že ty gumové součástky ležely ve skladech
moc let a stárly. Možná by pomohl nějaký alchimistický postup k jejich
oživení, ale ten neznám.

Pavel Krafčík

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2839 (20080131)

http://www.eset.cz