Import dat do MySQL

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Leden 31 14:46:17 CET 2008

Hezky den,

V originale se pouziva mysqldump (radkova utilita), vystupem je klasicky
textovy soubor s prikazy pro MySQL. Při prenosu mezi dvema implementacemi
Unix/Win pak muzou byt problemy uz jen s kodovanim znaku (bud klasicke CRLF
kontra LF ci nejaky nechutny cesky znak, rozdilne kodovani znaku...)

bye,
     ing. Radek Benedikt (benedikt@lphard.cz)