Odlehčení sítě, potí�e?

pyjan pyjan@tiscali.cz
Čtvrtek Leden 31 13:45:52 CET 2008

Nic se dít nebude, HDO jen cvrnkne o přímotopy a další spotřebiče,
ovládané tímto systémem.  Pár domácností s několika žárovkami a
úsporkami nemůže soustavu rozhodit.  Kdyby naráz zastavila trakce -
vlaky, metro, tramvale, tolejbusy mohlo by se něco dít, ale určitě nic,
co by soustavu rozhodilo.

Kdyby nějací partizáni, odbojná skupina nebo térorístí vyhodili do
povětří pár kandelábrů na páteřním rozvodu v klíčových místech, bylo by
to jiné.