Li-ion / Li-Pol z mobilu Re: STEP-UP (boost) z baterii NiMH

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 13:40:46 CET 2008

 31.1.2008, 13:35:55

nize zminene siemens xx45 maji na konektoru GND, Uc+ a R radu kohm zapojeny proti
zemi (identifikace typu aku). U jinych znacek to muze byt jinak,
nejjistejsi je koupit jednu krabicku a podivat se ji na streva.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz